Monday, January 17, 2011

DRIVE..

hmm,,8 disember 2010!
tarikh ni tamatlah aku bergelar pelajar sekolah.why?tarikh ni berakhirlah SPM aku..yahoo!ya..same macam calon2 SPM yang lain.Aku rase bebas sangat bila da abis SPM..macam2 da aku rancang lepas tuu..first thing yang aku nak buat ialah..kerja....haaaa..aku rase best giler kalo dapat gaji sendiri..hahahaha..seronoknya..tp,,harapan aku tak jadi kenyataan,,aku akan mula start bekerja hujung bulan dua ni..takpelah,,aku redha!!cuma sekarang ni aku tengah sibuk ambil lesen kereta..aku tak ambil lesen motor coz family aku takde motor pon..hehehe..hmm,,drive!sekarang ni aku da dapat lesen L pon,,boleh ar,,senang ar jugak,,tp,aku lagi seronok kalo aku jumpa kawan kat sane,,kalo takde,,macam halimunan aku kat sane...semua orang macam tak nampak kewujudan aku..bosan seyh!!naseb2..takpe lah,,aku harap aku abis ujian drive ni ngan lulus cepat2..malaz aku nak ulang2 lagi..tp,,paling best ialah ayah aku ajar aku drive jugak setiap petang,,chop!chop!chop!pembetulan!sabtu dan ahad jek coz isnin sampai jumaat kan ayah kerja..hahaha..takpe lah..aku bersyukur sangat2 ayah aku nak ajar aku drive sikit2..kalo tak terkial2 aku nak belajar drive ngan abang R tu..eeeeeeee...nyampah aku bile ingat kat dye!!bencinya...dah ar..forget it!yang penting aku nak lulus ujian drive ngan JPJ secepat mungkin..amin!

1 comment:

aunty muda said...

kawan2,,kalo nk komen! silakan..amat dialu-alukan..(^_^)